diumenge, 8 de juny del 2008

Va de vídeos

Che!
Ja fa una setmaneta que estic definitivament instal·lat a un piset molt acollidor i tranquil que vaig trobar. Diuen que una imatge val més que mil paraules, i si és en moviment encara més... Així que aquí us presento casa meva (que és casa vostra si és que hi ha cases d'algú!):

Ara ja tinc dues cases a Buenos Aires, per què, tal i com va dir ahir el president cal Casal de Catalunya, el casal també és casa de tots els catalans que ens hem perdut per aquestes terres!

Ens ho va dir a la sobretaula d'un dinar que vam fer ahir (un asado) que era per acomiadar la Núria Foj, becària de la Generalitat al Casal, que dimarts se'n torna cap a Barcelona. A part de la Núria, no coneixia a ningú més, però hi havia una cara que em resultava familiar... I després d'uns minuts de mirar-me'l em va venir al cap qui era! L'actor que fèia de Narcís al Cor de la Ciutat! Està fent un curs de teatre aquí.

Durant el dinar, vaig parlar amb els responsables del Casal sobre el Correllengua i tenen ganes de fer alguna cosa aquí. La setmana vinent em trucaran per fer una reunió i mirar què podem fer per celebrar un acte del Correllengua a Buenos Aires!

Va estar bé el dinar i sobretot la sobretaula!:

A part del tema del Correllengua, m'han convidat a que vagi a la Revetlla de Sant Joan que estan organitzant i que (sobretot!) no em deixi la guitarra!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!!

El casal de catalunya de Bs As. és el de la Mercè Rodoreda oi? Jo vaig ser-hi fa uns anys i recordo que tenia un teatre que era preciós i que em recordava al foment!!!

tazthor ha dit...

Ep, molt xula la caseta, ehh!!!

Ara ja si que podem dir que tenim piset a mi Buenos Aires querido! jejeje.

M'agrada molt que tingui aquest bloc, així ens anem mantenint informats una mica de tu ;)

Salut i força Argentina!

Igter ha dit...

Hola Elena!

Que bo que aquest trasto de blog em mantingui en contacte amb la gent de Molins!

Bé, el Casal no es el de la Mercè Rodoreda sinó el de la "molinenca" Margarida Xirgu! Per la guerra civil va venir a fer "una gira internacional" per llatinoamèrica i va viure un temps a Buenos Aires. El teatre del Casal porta el seu nom.

Anònim ha dit...

Si... quina cagada jeje! sisi que era el de la Margarida Xirgu, vaig tenir un petit lapsus de noms!!
Però bé, segueixo dient el que deia! que és molt bonic! L'encarregat del casal que hi havia quan hi vaig anar ens el va ensenyar com si fos un tresor!

Anònim ha dit...

Ep Ignasi!!!!!

Que bonica la casa!!! M'ha agradat molt!!!! sobretot veure que tens fotos de tots nosaltres penjades!!!

Molt noi, m'alegro que tot et vagi tant i tant bé!!

Una abraçada ben forta des la vila!